| Opis |
| Lenovo Premier Support Plus zapewnia szybsze rozwiązywanie problemów, chroni inwestycje i zapobiega problemom IT, zanim staną się one problemami. |
| Najważniejsze punkty sprzedaży |
- Wspieranie pracowników nigdy nie było tak skomplikowane
Zespoły IT są przeciążone rutynowymi zadaniami związanymi z konserwacją i wsparciem, przez co mają niewiele czasu na innowacje. Rekrutacja jest wyzwaniem w obliczu niedoboru umiejętności IT. Wspieranie pracowników zdalnych w tym samym czasie, co napędzanie cyfrowej transformacji, stanowi ogromne wyzwanie dla dyrektorów ds. informatycznych i zespołów IT. Organizacje muszą szybko dostosowywać się do nowoczesnych technologii i praktyk.
- Zwiększ produktywność i EX dzięki pojedynczemu rozwiązaniu wsparcia
Lenovo Premier Support Plus polega na łączeniu tych, którzy potrzebują wsparcia z tymi, którzy są dobrze przygotowani do jego zapewnienia. Użytkownicy uzyskują bezpośredni dostęp do zaawansowanych techników, którzy zapewniają lepsze, szybsze rozwiązania, które działają za każdym razem - zawsze i wszędzie. Rezultat? Krótsze przestoje, większa produktywność i znacznie lepsze doświadczenia pracowników.
- Szerokie, inteligentne rozwiązanie wsparcia
Lenovo Premier Support Plus wykracza poza wsparcie użytkownika i rozwiązywanie problemów. Oferuje pakiet inteligentnych usług, które pomagają firmie w dążeniu do maksymalnej produktywności.
- Poznaj różnicę Premier
Ponieważ budżety IT kurczą się, Twoja firma musi zmniejszyć złożoność, obniżyć koszty operacyjne i znaleźć sposoby na zwiększenie wydajności wewnętrznych zespołów IT. Dzięki usłudze Lenovo Premier Support Plus można szybko rozwiązywać problemy i zająć się tym, co najważniejsze - skoncentrować się na rozwoju i maksymalnej produktywności.
|
| Produkt: |
| Nazwa: |
LENOVO 5Y Premier Support Plus upgrade from 3Y Premier Support |
| Opis: |
Lenovo Post Warranty Premier Support Plus - Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna (do system i 3 lata Wsparcia Premier) - 5 lata (od daty zakupu sprzętu) - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dla ThinkPad T14s Gen 4 21F9 |
| EAN: |
|
| Reklamacje: |
Brak gwarancji |
| Ogólne |
| Łącznie z obsługą: |
Części i robocizna |
| Lokalizacja: |
U użytkownika |
| Okres pełnego kontraktu: |
5 lata (od daty zakupu sprzętu) |
| Czas reakcji: |
Następny dzień roboczy |
| Konfiguracja zastępcza: |
System i 3 lata Wsparcia Premier |
| Szczegóły |
| Obsługa i wsparcie: |
Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 5 lat - u użytkownika - czas reakcji: NBD
Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 5 lat - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Pokrycie przypadkowego uszkodzenia - 5 lat
Zatrzymywanie uszkodzonych HDD/SDD - 5 lat |
| Informacja o kompatybilnosci |
| Zaprojektowany dla: |
Lenovo ThinkPad T14s Gen 4 21F9 |